środa, 20 kwietnia 2016

Mini fit serniczek z truskawkami


Dziś mam dla Was przepis na mini fit serniczki z truskawkami i nutką kokosu. Łatwo się je robi i są mega pyszne, a w dodatku mało kaloryczne więc osoby na diecie zdecydowanie mogą sobie na niego pozwolić. :) 

SKŁADNIKI:

- 2 jajka
- 250 g twarogu półtłustego
- 2 łyżki ksylitolu
- 1 łyżka proszku budyniowego śmietankowego
- 1 łyżka proszku budyniowego czekoladowego
- 1 łyżeczka oleju kokosowego
- 4 łyżki wiórków kokosowych
- truskawki (na wierzch)

PRZYGOTOWANIE:

Jajka zmiksować z ksylitolem i twarogiem. Dodać olej kokosowy, wiórki i dalej miksować. Podzielić masę na dwie części. Do jednej dodać budyń czekoladowy, a do drugiej śmietankowy. Dokładnie zmiksować obie masy. Ułożyć masę ciemną w foremce, następnie masę jasną i truskawki. Piec ok 25 min w temperaturze 180 stopni Celsjusza. Mi wyszły 3 takie foremki :) 


Pozdrawiam, Patrycja. :)

3 komentarze:

  1. O mamo, wyglądają obłędnie! Zaproś mnie na deser <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że to takie małe porcje bo byśmy zeżarły całą blachę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi smaka narobiłaś ;D
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń