wtorek, 5 lipca 2016

Proteinowe placuszki


Dziś mam dla Was pyszny, szybki i prosty przepis na proteinowe placuszki.


SKŁADNIKI:

- 1 banan
- 1 jajko
- miarka odżywki białkowej ( u mnie smak masła orzechowego)
- 40 ml mleka 
- 3 łyżki płatków owsianych 
-olej kokosowy

DODATKOWO:
- ulubione owoce i bakalie 

PRZYGOTOWANIE:

Banan, jajko, odżywkę, mleko i płatki zmiksować na gładką masę. Smażyć placuszki na oleju kokosowym, na mocno rozgrzanej patelni. Polać musem z owocow ( u mnie truskawki) i posypać bakaliami. 


3 komentarze:

  1. Ja robię podobnie, ale w formie omletu, bo jest szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają smacznie. Już mam tyle pomysłów na wykorzystanie białka w proszku, że muszę je wreszcie kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio u nas królują proteinowe omlety ale takie placuszki też musimy zrobić :D

    OdpowiedzUsuń