środa, 18 października 2017

Fit kokosowe brownie z ciecierzycy


SKŁADNIKI:

- 2 jajka
- 3/4 szklanki mąki pełnoziarnistej 
- 6 łyżek wiórek kokosowych 
- puszka ciecierzycy
- 4 łyżki słodzidła (ja dodałam odżywkę białkową o smaku malinowym)
- tabliczka gorzkiej czekolady (u mnie 60%) 
- garść orzechów (włoskie, laskowe) 
- 1/3 szklanki mleka 

DODATKOWO:

- 2 jabłka
- szczypta cynamonu
- 2 łyżki ksylitolu bądź erytrolu 


PRZYGOTOWANIE:

Odcedzić ciecierzycę i zblendować na gładką masę. Jajka ubić ze słodzidłem i mlekiem. Dodać mąkę, wiórki i naszą ciecierzycę i miksować na wolnych obrotach. Nastepnie dodać czekoladę roztopioną w kąpieli wodnej oraz drobno posiekane orzechy. Wymieszać delikatnie łyżką. Przelać do formy i piec ok 40 minut w temperaturze 180 stopni Celsjusza. Ja podałam dodatkowo z musem z jabłek (pokroić jabłka i dusić je w garnuszku z odrobina wody, cynamonem i słodzidłem do miękkości). 



SKŁADNIKI ODŻYWCZE: (całość):
KCAL: ok 2000
TŁUSZCZE: 90 g 
WĘGLOWODANY: 260 g 
BIAŁKO: 80 g 

NA JEDNĄ PORCJĘ: ( mi wyszły 24 kawałki)
KCAL: 85
TŁUSZCZE: 3,75 g
WĘGLOWODANY: 11 g 
BIAŁKO: 3,5 g 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz